Vil du være lægesekretær i et hus, hvor der sker noget?

Har du lyst til et meningsfyldt arbejde, hvor du gør en forskel i et hus med tempo, men hvor vi har det sjovt sammen og hjælper hinanden, så er du måske vores nye kollega.

AROS PRIVATHOSPITAL er en arbejdsplads i rivende udvikling med mange specialer og dermed spændende og mangeartede, men også meget anderledes sekretæropgaver. Vi leder efter en sekretærkollega, der har mod på faglige udfordringer og stor variation i hverdagen, så trives du med udfordringer, mange specialer og tæt tværfagligt samarbejde er dette måske lige noget for dig.

Vores sekretærer har en uundværlig nøglerolle, og er først og fremmest vores ansigt udadtil og det naturlige omdrejningspunkt for kolleger og patienter. De har nøgleansvar for kommunikation og koordinering tværfagligt i huset samt sikre det bedste patientforløb for patienterne.

Som lægesekretær hos AROS Privathospital får du masser af muligheder for faglig udvikling, branchen er udfordrende og vi skal ofte tillære os nye kompetencer. Vi arbejder hele tiden på et godt arbejdsmiljø hvilket vi også ønsker, at du aktivt deltager i. Stillingen er på 30-32 timer og arbejdstiden ligger mellem kl. 7.30-16.00, mandag-fredag, ingen weekendvagter.


Den, vi søger:  

  • Er uddannet lægesekretær
  • Er glad og imødekommende og kan lide at tale med og informere kunder.
  • Har gerne erfaring med telefonsalg/servicering af patienter/kunder.
  • Er fortrolig med Word og Excel og IT.
  • Kan prioritere sine opgaver effektivt.
  • Er omhyggelig med sine opgaver.
  • Kan bevare overblik og handlekraft i travle situationer og perioder.
  • Er en god holdspiller i sekretariatet og vil samarbejde tværfagligt.
  • Er nysgerrig og åben for nye opgaver.
  • Er udadvendt, serviceminded og fleksibel.

AROS Privathospital kan tilbyde en spændende stilling hvor opgaverne er:

  • Telefonbetjening, information, patientbooking, journalekspedition.
  • Deltagelse i udvikling af sekretariatets funktioner.
  • Receptionsopgaver.
  • Mulighed for at blive ansvarlig for specialopgaver, så som IT, dokumentstyring, telefonsystem, markedsføring og kontaktperson for forsikringsselskaber.
  • Tværfagligt samarbejde på tværs af faggrupper.
  • Fakturering til forsikringsselskaber.
  • LPR indberetning.


Søg stillingen, hvis du har lyst til at blive en del af et enestående sekretærteam, og ønsker et alsidigt og udfordrende arbejde, som er alt andet end at skrive efter diktat.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du få svarene hos Sektionsansvarlig lægesekretær Dinah Jacobsen Tlf: 8741 1111. Ansøgning sendes til do@arosph.dk

Vi afholder løbende samtaler.